nieuwsbrief

Inschrijven op de gratis nieuwsbrief

 

14.11.2007 Melkcampagne introduceert 'melkmobiel'

Donderdag start het vervolg van de melkcampagne die jonge vrouwen wijst op de troeven van melk. In de campagne, onder de slogan 'Melk. En je kan tegen een stootje', worden vrouwen voortaan ook aangesproken door een 'melkmobiel', meldt VLAM. Het gaat om een retrobusje waarmee activerende boodschappen getoond worden via een LED-scherm op het dak.

Bedoeling is het busje te laten opduiken op plaatsen waar veel vrouwen en gezinnen met kinderen komen. Dat zijn bijvoorbeeld de koopzondagen, de ijspistes en kerstmarkten tijdens de kerstperiode en de solden in drukke winkelstraten. Ook is er een mediacampange die tv, radio en magazines bespeelt. De spot beveelt iedereen aan om dagelijks drie glazen melk te nuttigen.

De melkpromotie is gericht naar vrouwen tussen 20 en 40 jaar. Deze vrouwen, met vaak jonge kinderen, hebben een voorbeeldfunctie in het gezin. "Wanneer we hen kunnen overtuigen van het belang van melk voor hun eigen gezondheid en die van hun gezinsleden, bereiken we een brede doelgroep", aldus VLAM.(KS)

Meer informatie: Melk. En je kan tegen een stootje.

Bron: eigen verslaggeving

Volg VILT ook via