Departement Landbouw en Visserij wil je mening horen

Het Departement Landbouw en Visserij probeert de Vlaamse land- en tuinbouwers steeds goed te informeren. Op hun website vind je onder andere informatie terug over hoe je een verzamelaanvraag moet invullen, wat te doen bij schade door extreme weersfenomenen of hoe je de juiste eindbeer kiest voor je varkensbedrijf. Maar wat vinden de landbouwers van die communicatie-aanpak? “Via een korte vragenlijst wil het departement polsen welke informatie land- en tuinbouwers willen ontvangen en via welke kanalen”, klinkt het. “Zo willen we nog beter op hun wensen inspelen.” Geïnteresseerden kunnen de enquête online invullen.
22 januari 2019  – Laatste update 4 april 2020 15:45
Lees meer over:

Het Departement Landbouw en Visserij probeert de Vlaamse land- en tuinbouwers steeds goed te informeren. Op hun website vind je onder andere informatie terug over hoe je een verzamelaanvraag moet invullen, wat te doen bij schade door extreme weersfenomenen of hoe je de juiste eindbeer kiest voor je varkensbedrijf. Maar wat vinden de landbouwers van die communicatie-aanpak? “Via een korte vragenlijst wil het departement polsen welke informatie land- en tuinbouwers willen ontvangen en via welke kanalen”, klinkt het. “Zo willen we nog beter op hun wensen inspelen.” Geïnteresseerden kunnen de enquête online invullen.

Informatie verspreiden over de complexe land- en tuinbouwsector, het is niet altijd een gemakkelijke opdracht. Om na te gaan of de communicatie-aanpak van het Departement Landbouw en Visserij gesmaakt wordt door hun lezers, heeft deze administratie een online enquête gelanceerd. Je kan de enquête hier invullen. Doorheen de vragenlijst wordt gepeild naar welke informatie land- en tuinbouwers willen ontvangen, hoe ze die informatie opzoeken, of ze sociale media gebruiken om ontwikkelingen in de sector op te volgen, hoe vaak de website van het departement bezocht wordt, …

Daarnaast wil het Departement Landbouw en Visserij ook te weten komen of de huidige website voldoende overzichtelijk is en genoeg duidelijke en up-to-date informatie bevat. Ook de andere communicatiekanalen – zoals e-mails – worden aan een grondige evaluatie onderworpen. “Aan de hand van de resultaten willen we onze communicatie nog beter aanpassen aan de noden van onze lezers”, klinkt het.

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek